مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-12پزشكي

حمایت دارویی یک میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بیماران خاص


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مساعدت دارویی 10 میلیارد ریالی این دانشگاه از بیماران خاص از سال گذشته تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مساعدت دارویی 10 میلیارد ریالی این دانشگاه از بیماران خاص از سال گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، دکتر سید علی وکیلی با اشاره به مساعدت مالی این دانشگاه به بیماران خاص، مزمن و صعب العلاج، گفت: با توجه به تأسیس صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در سازمان بیمه سلامت و هماهنگی های صورت گرفته، ازاین پس این بیماران برای پوشش هزینه های مربوط به بیماری خود باید به سامانه شهروندی بیمه سلامت مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: بیماران خاص، مزمن و صعب العلاج ازاین پس باید برای پوشش هزینه های مربوط به بیماری خود به سامانه شهروندی بیمه سلامت به آدرس bimehsalamatiranian.

ir مراجعه و در شاخه درخواست حمایت دولت نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بیماران صعب العلاج متقاضی حمایت مالی که بیماری های آن ها تاکنون در فهرست بیماری های تحت پوشش سازمان بیمه سلامت در سامانه مذکور وجود ندارد، به معاونت درمان دانشگاه معرفی خواهند شد تا پیگیری لازم انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دارویی یک میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بیماران خاص

حمایت دارویی یک میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بیماران خاص