مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-12سياسي

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی: برای صندلی ریاست دانشگاه شریف تدبیر جدی انجام شود


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه ای با تاکید برای اینکه ناکارآمدی مسئولان دانشگاه شریف در بروز اتفاقات اخیر بیش از هر زمان دیگر محرض شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در نامه ای به وزیر علوم تاکید کرد: ناکارآمدی هیئت رییسه و مشخصا شخص رییس دانشگاه شریف در بروز اتفاقات اخیر بیش از هر زمان دیگر محرض شده است.

متاسفانه بعضا مشاهده شده بی تدبیری های مسئولین دانشگاه شریف اتفاقاتی را در این دانشگاه رقم میزند که فضای آرام شده و به ثبات رسیده ی دیگر دانشگاه ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در این نامه تاکید کرده است:  همانطور که مستحضرید در اتفاقات اخیر دانشگاه ها، علاوه بر دانشجویان معترض با عده ای دانشجونما مواجه بودیم که برای وقاحت و بی شرمی خود هیچ حد و مرزی نمی شناختند.

به کار بردن الفاظ رکیک، انجام اقدامات شنیع دور از شأن دانشگاه و بی حرمتی به نهاد علم از اقدامات مکرر این افراد در سطح دانشگاه بوده است.

فجایع رقم خورده در این روزها، توسط عده ای قلیل از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف آغاز گردید، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که پس از گذشت بیش از دو ماه از آغاز این تراژدی هولناک، هنوز هم برخورد قاطعی با این افراد در دانشگاه شریف انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی: برای صندلی ریاست دانشگاه شریف تدبیر جدی انجام شود

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی: برای صندلی ریاست دانشگاه شریف تدبیر جدی انجام شود