مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-12دانش

56 عنوان برنامه دانشجویی در دانشگاه کشاورزی خوزستان برگزار شد


سرپرست دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: انجمن های علمی و دانشجویی دانشگاه، 56 عنوان برنامه علمی و آموزشی در حوزه کشاورزی را به مناسبت هفته «پژوهش» برگزار کردند.

- اهواز- سرپرست دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: انجمن های علمی و دانشجویی دانشگاه، 56 عنوان برنامه علمی و آموزشی در حوزه کشاورزی را به مناسبت هفته پژوهش برگزار کردند.

جمال فیاضی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفته پژوهش دانشجویی در این دانشگاه با اجرای 56 برنامه و با برپایی نمایشگاه انجمن های علمی دانشجویی که در آن از آخرین دستاوردهای پژوهشی خود رونمایی کرده اند، برگزار شد.

وی افزود: در این نمایشگاه که در 3 روز و با حضور انجمن های علمی دانشجویی و شرکت هایی مثل شرکت شیر پگاه خوزستان همراه بود، دانشجویان هر رشته در قالب غرفه های انجمن های علمی به معرفی جدیدترین دستاوردهای خود پرداخته و با یکدیگر به رقابت کردند.

سرپرست دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان درباره جزییات این برنامه ها گفت: ساخت دستگاه پایش انرژی دانشگاه ، کوادکوپتر دوگانه سمپاش و فیلمبردار، معرفی گیاه باستانی نیل و روش های تجاری سازی آن، تولید ماست های رنگی، کیک های بدون گلوتن و فرمولاسیون جدید محصولات غذایی، دستگاه سنجش ترکیبات تخم مرغ و سلامت آن، نمایش شماتیک تقریب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 عنوان برنامه دانشجویی در دانشگاه کشاورزی خوزستان برگزار شد

56 عنوان برنامه دانشجویی در دانشگاه کشاورزی خوزستان برگزار شد