مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-12ورزشي

فیفا علیه آرژانتین پرونده انضباطی تشکیل داد


فیفا در پرونده انضباطی مذکور برای رسیدگی به اتهامات آرژانتین، به موارد ناقض «نظم و امنیت» در مقررات انضباطی این نهاد اشاره کرده است.

- فیفا در پرونده انضباطی مذکور برای رسیدگی به اتهامات آرژانتین، به موارد ناقض نظم و امنیت در مقررات انضباطی این نهاد اشاره کرده است.

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با هدف رسیدگی به رفتار و اقدامات تیم ملی آرژانتین در جریان دیدار پرحاشیه این تیم برابر هلند در یک چهارم جام جهانی 2022،  پرونده انضباطی علیه آلبی سلسته باز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فیفا در پرونده انضباطی مذکور برای رسیدگی به اتهامات آرژانتین، به موارد ناقض نظم و امنیت در مقررات انضباطی این نهاد اشاره کرده است.

بازیکنان نیمکت نشین و کادرفنی آرژانتین در دقایق پایانی بازی و زمانی که هلند در وقت های اضافه بازی را به تساوی کشانده بود، به طور غیرقانونی وارد زمین شدند و پس از پیروزی آرژانتین در ضربات پنالتی، جنجال به اوج رسید.

لیونل مسی، فوق ستاره و کاپیتان آرژانتین یکی از 17 بازیکن و عضو کادرفنی دو تیم بود که در جریان بازی یا پس از آن، با کارت زرد داور جریمه شدند.

در بازی هایی که یک تیم پنج کارت زرد دریافت می کند، اتهامات مرتبط با سوءرفتار علیه تیم خاطی مطرح شده و امری عادی است و فیفا اعلام کرده که پرونده انضباطی برای رسیدگی به تخلفات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیفا علیه آرژانتین پرونده انضباطی تشکیل داد

فیفا علیه آرژانتین پرونده انضباطی تشکیل داد