مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-12اجتماعي

در نشست «تفکر پژوهشی و فلسفه برای کودکان» چه گذشت؟/ «مدرسه» پژوهشگاه است


دانشیار گروه آموزشی فلسفه تعلیم و تربیت دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی گفت: مدرسه پژوهشگاه است.

مدارس باید با عنوان «پژوهشگاه آغازین»، «پژوهشگاه متوسطه 1 و پژوهشگاه متوسطه 2» نامیده شوند تا معلمان بدانند که بنا نیست صرفاً به انتقال آموخته های خود بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یحیی قائدی دانشیار گروه آموزشی فلسفه تعلیم و تربیت دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی و نگین صدری زاده دکترای زبان و ادبیات فارسی به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش در نشست تفکر پژوهشی و فلسفه برای کودکان که در محل آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، به تشریح دیدگاه های خود پرداختند.

قائدی گفت: آغازگر پژوهش، پرسش است و اینکه آیا ما توانسته ایم در پرورش های خود موفق باشیم یا نباشیم منوط به این است که چقدر توانسته ایم در ایجاد پرسش های اساسی در یادگیرنده موثر باشیم.

این دانشیار گروه آموزشی فلسفه تعلیم و تربیت دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی تصریح کرد: پژوهش، کاری تفننی نیست همچنان که پژوهش، کاری حرفه ای که پژوهشگران انجام می دهند هم نیست؛ هر شهروندی در هر رتبه و مقامی برای کارهای خرد و کلان خود از غذا پختن و خرید کردن تا کارهای مهم مثل انتخاب شغل نیازمند پژوهش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست «تفکر پژوهشی و فلسفه برای کودکان» چه گذشت؟/ «مدرسه» پژوهشگاه است

در نشست «تفکر پژوهشی و فلسفه برای کودکان» چه گذشت؟/ «مدرسه» پژوهشگاه است