مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 23:552022-12-12بين الملل

گزارش جنایت های رژیم صهیونیستی در اختیار سازمان ملل قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، گزارش جنایت های عمدی، - وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، گزارش جنایت های رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی را در اختیار نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور کودکان قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، گزارش جنایت های عمدی، فراگیر و سازماندهی شده اشغالگران صهیونیست علیه کودکان فلسطینی را در اختیار ویرجینیا گامبا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور کودکان و درگیری های مسلحانه قرار داد.

المالکی در دیدار با این مقام سازمان ملل افزود: رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری تاکنون 52 کودک فلسطینی را به قتل رسانده است که شماری از آن ها با گلوله مستقیم نظامیان، شماری دیگر در حمله شهرک نشینان و برخی نیز به خاطر محرومیت از خدمات پزشکی به شهادت رسیده اند.

این مقام فلسطینی تاکید کرد: جنایت های رژیم صهیونیستی نقض آشکار قوانین بین المللی بویژه قوانین مربوط به حقوق بشر به شمار می رود.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد خواست از اشغالگران بخواهند که به جنایت های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش جنایت های رژیم صهیونیستی در اختیار سازمان ملل قرار گرفت

گزارش جنایت های رژیم صهیونیستی در اختیار سازمان ملل قرار گرفت