مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 00:202022-12-12ورزشي

پیروزی مس و صنایع هرمزگان برابر مدعیان


تیم های شهرداری گرگان، صنایع هرمزگان، مس رفسنجان، ذوب آهن اصفهان، کاله مازندران و مس کرمان درهفته سیزدهم لیگ بسکبتال موفق به شکست حریفانشان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور امروز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته سیزدهم (هفته دوم از مرحله برگشت) در تهران و سایر شهرها پیگیری شد.

در چارچوب این هفته از رقابت ها، تیم های ته جدولی صنایع هرمزگان و مس رفسنجان مقابل مدعیانی مانند نفت و مهرام صاحب برتری شدند.

بر این اساس صنایع هرمزگان در دیدار خانگی برابر آبادانی ها با یک اختلاف امتیاز صاحب برتری شد و مس رفسنجان هم در تهران برابر مهرام به برتری دست یافت.

در سایر دیدارها، شهرداری گرگان در رقابت با آویژه مشهد پیروز شد تا همچنان صدرنشین باشد و تیم های ذوب آهن و کاله هم حریفان خود را از پیش رو برداشتند.

نتایج به دست آمده در هفته سیزدهم لیگ بسکتبال به این شرح است: *آویژه صنعت مشهد 82- شهرداری گرگان 95 *صنایع هرمزگان 82- نفت آبادان 81 *مهرام تهران 79 – مس رفسنجان 81 *توفارقان آذرشهر 86- ذوب آهن اصفهان 99 *نبوغ اراک 60- کاله مازندران 69 *مس کرمان 90- رعد پدافند هوایی 71 در پایان این هفته از رقابت ها، شهرداری گرگان کماکان با 24 امتیاز صدرنشین است و تیم های کاله، مهرام و ذوب آهن هم در رده های بعدی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی مس و صنایع هرمزگان برابر مدعیان

پیروزی مس و صنایع هرمزگان برابر مدعیان