مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-13سياسي

رحمانی: ساختار دبیرخانه ستاد ملی جمعیت هنوز شکل نگرفته است


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تعلل در شکل گیری ساختار ستاد ملی جمعیت به منظور حمایت از خانواده و رشد جمعیت انتقاد کرد.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تعلل در شکل گیری ساختار ستاد ملی جمعیت به منظور حمایت از خانواده و رشد جمعیت انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه رحمانی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون اجتماعی، فرهنگی و بهداشت در خصوص نحوه عملکرد دستگاه های مسئول در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیان کرد: در بند الف این قانون مقرر شده تا ستاد ملی جمعیت با ساختاری در عالی ترین سطح ایجاد شود که نقش هماهنگ کننده و هم افزایی بین دستگاه ها داشته باشد و نظارت و پایشی بر عملکرد قانون صورت گیرد، با گذشت یک سال از تصویب این قانون ساختار دبیرخانه هنوز شکل نگرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: نکته حائز اهمیت دیگر بحث تخصیص بودجه است.

در 9 ماه گذشته بودجه لازم برای اجرای این قانون تخصیص نیافته است، با توجه به گستردگی ابعاد حمایت و مدیریت منابع و اعتبارات اولویت بندی در این حوزه حائز اهمیت است.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصویب کرد: اختصاص سبد تغذیه رایگان و سبد بهداشتی رایگان به خانواده های واجد شرایط و همچنین احداث خوابگاه های متاهلی در دانشگاه ها باید با جدیت دنبال شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: ساختار دبیرخانه ستاد ملی جمعیت هنوز شکل نگرفته است

رحمانی: ساختار دبیرخانه ستاد ملی جمعیت هنوز شکل نگرفته است