مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-13اقتصادي

رشد 150 درصدی پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی در ایلام


مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام از رشد 150 درصدی پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی از ابتدای امسال خبر داد و گفت: در مجموع 130 درصد منابع بانک در قالب تسهیلات پرداخت شده است.

- بهزاد عزت پناه لطیفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال بالغ بر 19 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف کشاورزی پرداخت شده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 150درصد رشد داشته و عددی بی سابقه است.

وی در باره جزییات این پرداختی ها، گفت: اواخر سال گذشته و امسال عادلانه سازی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی برای بخش دام و طیور سختی و صعوبت هایی را به دنبال داشت و در این راستا بانک کشاورزی پرداخت تسهیلات یارانه دار به بهره برداران را در اولویت قرار داد تا بهره برداران بتوانند خود را از نظر مالی بازسازی کنند.

مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام ادامه داد: بر این اساس 2540 فقره تسهیلات معادل 1800 میلیارد تسهیلات پرداخت شد که این تسهیلات کمک خوبی برای جبران گرانی نهاده های دامی بود.

عزت پناه با بیان اینکه در موضوع بند الف تبصره 18 194 فقره تسهیلات به مبلغ 1700 میلیارد هم از محل سرمایه ای و هم از محل سرمایه در گردش پرداخت شده است، تصریح کرد: در بخش تسهیلات حمایتی به سه گروه ازنهادهای حمایتی شامل کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید در قالب قرض الحسنه از محل تبصره 16 ، 491 فقره ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 150 درصدی پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی در ایلام

رشد 150 درصدی پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی در ایلام