مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-13ورزشي

گام مردان بوچیای خراسان جنوبی برای رقابت در مسابقات قهرمانی کشور


چهار ورزشکار بوچیای خراسان جنوبی با وجود همه مشکلات موجود با تکیه بر ظرفیت های خود، امروز در قالب تیم استانی برای شرکت در رقابت های قهرمانی کشور به بابلسر مازندران می روند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: نمادی از خواستن و توانستن هستند و با اتکا به خودباوری نتوانستن هم نتوانست حریف اراده شأن شود و با همت بالای خود ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با همین باور هم بود که در مسابقات کشوری بوچیا برای خراسان جنوبی بارها افتخارآفرینی کرده اند.

ورزشکاران رشته بوچیای خراسان جنوبی با بی توجه ای به همه مشکلات موجود یک بار دیگر گام در مسیری می گذارند که بدون تردید پایان آن مزین به افتخار آفرینی آنها برای خراسان جنوبی خواهد بود.

تنها مربی رشته بوچیای خراسان جنوبی در آستانه اعزام تیم بوچیای خراسان جنوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور بزرگداشت شهدای بهزیستی از 21 تا 23 آذر ماه در بابلسر مازندران که در دو گروه آقایان و بانوان در مجموعه ورزشی و اقامتی شهید عظیمی بهزیستی به خبرنگار مهر گفت: در سال های گذشته ورزشکاران این رشته در سالن ورزشی حجاب بیرجند تمرین می کردند که با اتمام قرار داد این سالن و به مزایده گذاشتن آن، اعضای تیم بوچیای در سالن 22 بهمن بیرجند تمرین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام مردان بوچیای خراسان جنوبی برای رقابت در مسابقات قهرمانی کشور

گام مردان بوچیای خراسان جنوبی برای رقابت در مسابقات قهرمانی کشور