مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-13اقتصادي

6 واحد فرآوری به مجموعه معدنی استان سمنان اضافه شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه شش واحد فرآوری به مجموعه معدنی استان اضافه شده است، گفت: تقاضا برای راه اندازی هشت واحد فرآوری معدنی دیگر نیز در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا صادقی بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای معادن استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری دو واحد فرآوری معدنی به استان اضافه شد، ابراز داشت: با افزوده شدن شش واحد دیگر این تعداد به هشت واحد افزایش یافته است.

وی ضمن بیان اینکه تقاضا برای راه اندازی هشت واحد فرآوری معدنی دیگر نیز در دست بررسی است، افزود: پیش بینی می شود افزوده شدن این واحدها بتواند سهم عمده ای در بهبود وضعیت اشتغال استان سمنان داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه طبق برآوردها تا پایان 1402 تعداد واحدهای فرآوری معدنی 16 عدد خواهد شد، ابراز داشت: مهمترین هدفی که در این راستا پیگیری می شود جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی با ارزش در استان است.

صادقی با بیان اینکه طی سال جاری 13 پروانه جدید در بخش معدن استان سمنان اعطا شده است، تصریح کرد: این واحدها توانستند اشتغال زایی 66 نفر را به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 واحد فرآوری به مجموعه معدنی استان سمنان اضافه شد

6 واحد فرآوری به مجموعه معدنی استان سمنان اضافه شد