مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-13سياسي

وزیر اقتصاد: 16 تفاهم همکاری بین ایران و چین نهایی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه نشست مشترک ایران و چین، درباره مذاکرات دو جانبه نخست وزیر چین با معاون اول رییس جمهور ایران برای اجرایی شدن سند 25 ساله همکاری ها اظهار کرد: - اجلاسی با حضور معاون نخست وزیر چین و معاون اول رییس جمهور برگزار و 16 تفاهم برای اجرای تفاهم 25 ساله ایران و چین نهایی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه نشست مشترک ایران و چین، درباره مذاکرات دو جانبه نخست وزیر چین با معاون اول رییس جمهور ایران برای اجرایی شدن سند 25 ساله همکاری ها اظهار کرد: به عنوان مقدمه ای برای فراهم شدن توافقات ایران و چین در دیدار آتی روسای جمهور دو کشور، امروز اجلاسی با حضور بالاترین مقام مذاکره کننده چینی یعنی معاون نخست وزیر چین و همچنین معاون اول رییس جمهور ایران برگزار شد.

وی تصریح کرد: این اجلاس متکی بر 4 کمیته ای بود که دیروز در حوزه های 4 گانه بین دستگاه های اقتصادی و تخصصی و کشور برگزار شد و 16 مورد تفاهم بین دو کشور برای اجرای تفاهم 25 ساله ایران و چین شکل گرفت.

امروز هم این 16 تفاهم در این اجلاس نهایی و مقرر شد اقدامات اجرایی آن در حوزه های انرژی اعم از نفت و گاز، سرمایه گذاری های مشترک و تعاملات ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: 16 تفاهم همکاری بین ایران و چین نهایی شد

وزیر اقتصاد: 16 تفاهم همکاری بین ایران و چین نهایی شد