مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-13دانش

تحصیل 23 هزار دانشجو در مراکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی


کاربردی جهاددانشگاهی از تحصیل 23 هزار و 18 دانشجو در 37 مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: از این تعداد دانشجو، - ایسنا/کردستان رییس مؤسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی از تحصیل 23 هزار و 18 دانشجو در 37 مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: از این تعداد دانشجو، 434 نفر در سنندج مشغول به ادامه تحصیل هستند.

محمدعلی گودرزی، رییس مؤسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی امروز، 22 آذرماه در دیدار با هیئت رییسه جهاددانشگاهی کردستان گفت: نیروی انسانی مهم ترین سرمایه جهاددانشگاهی بوده است و همین امر موجب شده که جهاددانشگاهی از جایگاه والایی نسبت به سایرارگان ها قرارگیرد.

وی با تقدیر از رییس جهاددانشگاهی کردستان افزود: جوانمردی، حسن خلق و دلسوز بودن از ویژگی های اخلاقی رییس جهاددانشگاهی کردستان بوده که همین امر موجب موفقیت هرچه بیشتر این نهاد در استان شده است.

رییس مؤسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی بیان کرد: این دانشگاه در کردستان در سه سال گذشته جزو واحدهای در حال انحلال بود اما امروز با تلاش همکاران استان توانست جایگاه خود را ارتقا دهد و شرایط ارتقای بیشتر را نیز دارد.

وی با اشاره به نشست گسترش دانشگاه علمی ـ کاردی کشور ادامه داد: در این نشست به نتایج خام پایش 529 مرکز علمی ـ کاربردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 23 هزار دانشجو در مراکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی

تحصیل 23 هزار دانشجو در مراکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی