مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-13اقتصادي

«صندوق در صندوق تمشک» از 30 آذر پذیره نویسی می شود


«صندوق در صندوق تمشک» محصول جدید سبدگردان ترنج امکان سرمایه گذاری همزمان در بازارهای مختلف سهام، درآمدثابت و  سپرده کالایی را برای سرمایه گذاران محیا می نماید.

- سبدگردان ترنج صندوق سرمایه گذاری تمشک را که از نوع صندوق در صندوق Fund Of Funds (FOF) است را از 30 آذر پذیره نویسی خواهد نمود.

هدف از تاسیس صندوق در صندوق تمشک سرمایه گذاری در انواع مختلف تمامی صندوق های فعال در بازار سرمایه با در نظر گرفتن معیارهای ریسک و بازدهی است.

صندوق در صندوق تمشک از نوع قابل معامله یا ETF است و سرمایه گذاران می توانند از 30 آذر با آغاز پذیره نویسی،  واحد های این صندوق را از طریق سامانه معاملاتی تمامی کارگزاری های بورسی خریداری کنند، هر واحد از صندوق تمشک با قیمت پایه 10000 ریال (معادل هزارتومان) عرضه می شود و محدودیتی از جهت حجم سفارش برای هر کدبورسی وجود ندارد.

صندوق در صندوق Fund Of Funds (FOF) همانطور که از نام آن مشخص است نوعی صندوق است که در انواع صندوق های بازار سرمایه گذاری می کند، به عبارتی پرتفوی صندوق در صندوق به جای سهام و اوراق از صندوق های سرمایه گذاری بورسی تشکیل می شود.

یکی از مهمترین ویژگی های صندوق در صندوق تمشک این است که تنوع چینش دارایی آنها بسیار بالا است، بدین معنی که پرتفوی این صندوق ها بسته به شرایط بازار از صندوق های سهامی، مختلط، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صندوق در صندوق تمشک» از 30 آذر پذیره نویسی می شود

«صندوق در صندوق تمشک» از 30 آذر پذیره نویسی می شود