مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-13سياسي

تشریح اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز تبریز


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، اقدامات انجام شده در حوزه ی فضای سبز این شهر را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر امجدی ظهر روز سه شنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دیدگاه سازمان افزایش کیفیت فضای سبز است و جزو اولویت های ما است، شاکله فضای سبز درخت بوده و گل جزو ملزومات فصای سبز است که چمن قابل احیا است اما درخت برگشت ناپذیر و به عنوان ستون ساختمان است.

وی ادامه داد: اولین راه ماندگاری درختان، آبیاری است که باید با کیفیت مطلوب انجام شود اما شاید کیفیت آبیاری درختان ما ایده آل نباشد ولی باید به حد قابل قبولی برسانیم.

وی افزود: تمامی نقاط شهر را شناسایی کرده ایم، نزدیک به 20 درصد خیابان های تبریز مکانی برای آبیاری ندارند، در منطقه یک روفوش وسط را کف سازی کرده اند به عنوان مثال در بلوار شهریار با وجود عرض کم، کف سازی کرده اند اما فضای سبز را از بین می برد؛ بنابراین این محلات را جمع آوری کرده ایم تا جایی را برای آبیاری درختان ایجاد کنیم و این به تحصیلات و سواد خاصی نیاز ندارد پس قدم اول ایجاد بستر مناسب برای آبخوری درختان سطح شهر است.

امجدی خاطرنشان کرد: مرحله بعدی نیز آبیاری مطلوب درختان است، نزدیک به 30 الی 35 درصد آبیاری با تانکر انجام می شود که در این حالت کیفیت آبیاری پایین تر است اما بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز تبریز

تشریح اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز تبریز