مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-13سياسي

خدمتگزاری ویژگی برجسته «سردار قاسمی» بود


فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با بیان اینکه خدمتگزاری، شاخص برجسته مرحوم قاسمی بود، گفت: این سردار بزرگ انقلاب در خدمات رسانی به انقلاب یک لحظه درنگ نکرد.

- بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با بیان اینکه خدمتگزاری، شاخص برجسته مرحوم قاسمی بود، گفت: این سردار بزرگ انقلاب در خدمات رسانی به انقلاب یک لحظه درنگ نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی رزمجو ظهر سه شنبه در مراسم یادبود مرحوم سردار رستم قاسمی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با بیان ویژگی های مرحوم سردار رستم قاسمی اظهار داشت: سردار رستم قاسمی جهادی و انقلابی در ابعاد گوناگون به انقلاب و نظام اسلامی خدمت کرد و خدمات این سردار در همه عرصه های سازندگی و هشت سال دفاع مقدس مشهود است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با بیان اینکه خدمتگزاری، یک شاخص بسیار برجسته مرحوم قاسمی بود، افزود: این سردار بزرگ انقلاب در خدمات رسانی به انقلاب اسلامی تا لحظه فوت یک لحظه درنگ نکرد و همواره برای پیشرفت و توسعه از هیچ کوششی فروگذاری نکرد.

وی نقش مرحوم رستم قاسمی در عرصه سازندگی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و فعالیت های عمرانی را یادآور شد و گفت: سردار قاسمی از ابتدای انقلاب بیش از چهار دهه عمر خود را در راه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی صرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمتگزاری ویژگی برجسته «سردار قاسمی» بود

خدمتگزاری ویژگی برجسته «سردار قاسمی» بود