مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 17:202022-12-13سياسي

اجرای طرح اسناد افتخار در بنیاد شهید فارس


سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: در قالب طرحی با عنوان اسناد افتخار تاکنون 1800 خاطره نگاری توسط این نهاد انجام شده است.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: در قالب طرحی با عنوان "اسناد افتخار" تاکنون 1800 خاطره نگاری توسط این نهاد انجام شده است.

نبی الله زارعی سه شنبه 22 آذر به خبرنگاران گفت: یکی از توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی)، ثبت خاطرات شفاهی والدین معظم شهدا به عنوان سند شفاهی برای نسل آینده است.

وی افزود: طرح ثبت و ضبط خاطرات والدین معظم شهدا با عنوان اسناد افتخار با دو دستورالعمل ثبت خاطرات ایثارگران و ثبت خاطرات خانواده شهدا سال 1392 در فارس آغاز و تا سال گذشته 700 طرح خاطره نگاری اجرا شد.

این مقام مسئول در بنیاد شهید استان فارس اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز1800 مورد مصاحبه با والدین و همسران معظم شهدا و جانبازان 50 درصد به بالا در استان فارس انجام شده است.

زارعی خاطرنشان کرد: این طرح در قالب مصاحبه های تلویزیونی با استانداردهای صداوسیما ثبت و تدوین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان فارس در دوران دفاع مقدس نزدیک به 15 هزار شهید والامقام تقدیم میهن اسلامی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اسناد افتخار در بنیاد شهید فارس

اجرای طرح اسناد افتخار در بنیاد شهید فارس