مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-13سياسي

آخرین وضعیت 35 روزنامه نگار بازداشتی


منظور ما از خبرنگار، افرادی است که به صورت حرفه ای در تحریریه ها به کار مشغولند یا حتی به شکل حق التحریر یا حق التصویر با رسانه ها در حال حاضر کار می کنند.

- انجمن صنفی روزنامه نگاران تهران آخرین وضعیتِ روزنامه نگارانی که در بازداشت به سر می برند را تشریح کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اطلاعیه انجمن صنفی روزنامه نگاران تهران، کمیته و هیات اجرایی پیگیری وضعیت روزنامه نگاران بازداشتی فهرست نهایی از وضعیت روزنامه نگاران بازداشتی را تهیه کرده است که گزارش های رسمی و غیررسمی این انجمن نشان می دهد، تا لحظه تهیه این گزارش، 35 نفر از افراد بازداشتی، روزنامه نگار هستند و یا سابقه روزنامه نگاری داشته اند.

  در ادامه مطلب اطلاعیه انجمن صنفی روزنامه نگاران تهران آمده است: اسامی و داده های به دست آمده از وضعیت روزنامه نگاران بازداشتی بر مبنای اطلاعاتی است که از سوی نزدیکان و آشنایان ارائه شده و یا اخباری است که منتشر شده است.

از طرفی آمار روزنامه نگاران بازداشت شده از آغاز اعتراضات اخیر بر مبنای گزارش های رسمی و غیررسمی حدود 70 نفر بوده که تعدادی از این افراد با قرار وثیقه آزاد شده اند.

در عین حال کمیته و هیات اجرایی پیگیری وضعیت روزنامه نگاران بازداشتی، همچنان در حال برقراری ارتباط های گوناگون برای به دست آوردن اطلاعات به روزتر از وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت 35 روزنامه نگار بازداشتی

آخرین وضعیت 35 روزنامه نگار بازداشتی