مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 20:002022-12-13حوادث

انهدام باند سارقان حرفه ای منازل در دامغان/ 5 نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان حرفه ای منازل و اماکن در دامغان خبر داد و گفت: در این راستا پنج نفر دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال مسرقه کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی غروب سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و اماکن نیمه کاره موضوع کار در دست بررسی کلانتری 11 دامغان قرار گرفت، ابراز داشت: تیمی تخصصی از مأموران با در دست گرفتن پرونده ماجرا و بررسی سرقت ها اقدام به شناسایی سارقان کردند.

وی ضمن بیان اینکه با بهره گیری از تجهیزات پلیسی هویت پنج سارق در این راستا مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: با هماهنگی های قضایی طی عملیات غافلگیرانه پنج نفر در مخفیگاه خودشان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه این افراد طی بازجویی فنی پلیس به 58 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی دامغان اعتراف کردند، ابراز داشت: متهمان بعد از تشکیل پرونده با دستور قضایی روانه زندان شدند.

حسنی با بیان اینکه در محل مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: با دستگیری این افراد باند سارقان حرفه ای منازل و اماکن نیمه کاره منهدم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان حرفه ای منازل در دامغان/ 5 نفر دستگیر شدند

انهدام باند سارقان حرفه ای منازل در دامغان/ 5 نفر دستگیر شدند