مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-14سياسي

بسیاری از مناطق سیستان و بلوچستان از نعمت گاز محروم هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، درخشان عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان درباره وضعیت گازرسانی در این استان گفت: این منطقه به عنوان دورترین و پهناورترین منطقه کشور متاسفانه هنوز اکثر شهرهای استان یا کاملا به شبکه گاز وصل نشده و یا اصلا .

- عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: بسیاری از مناطق این استان از جمله شهرستان های سرباز، راسک، فنوج و لاشار و.

از نعمت گاز بی بهره هستند و مردم این منطقه سالیان طولانی از درد و رنج حمل سیلندرهای گاز گلایه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، درخشان عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان درباره وضعیت گازرسانی در این استان گفت: این منطقه به عنوان دورترین و پهناورترین منطقه کشور متاسفانه هنوز اکثر شهرهای استان یا کاملا به شبکه گاز وصل نشده و یا اصلا گازرسانی نشده اند و به دلیل عدم بهره مندی از نعمت خدادادی گاز از توسعه و پیشرفت باز مانده است.

درخشان در بازدید از طرح های گاز رسانی حوزه انتخابیه افزود: آنجایی که گازرسانی به اکثر شهرستان های سیستان و بلوچستان از شهرهای حوزه انتخابیه ام عبور می کند جای بسی تاسف است که شاهد عدم دسترسی شهرهای این منطقه به این نعمت خدادادی هستیم از طرفی نیز با توجه به قرار گرفتن لوله گاز از درب منازل برخی مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مناطق سیستان و بلوچستان از نعمت گاز محروم هستند

بسیاری از مناطق سیستان و بلوچستان از نعمت گاز محروم هستند