مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-14بين الملل

دیوید پترائوس: کمک به اوکراین باید از اولویت های اصلی لایحه دفاعی آمریکا باشد


دیوید پترائوس، رییس سابق سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا)، گفت تقویت «قدرت اصلی» و «اراده» ارتش ایالات متحده برای مقابله با چین و افزایش کمک به اوکراین باید از اولویت های اصلی لایحه دفاعی سالانه ایالات متحده باشد.

- دیوید پترائوس، رییس سابق سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا)، گفت تقویت قدرت اصلی و اراده ارتش ایالات متحده برای مقابله با چین و افزایش کمک به اوکراین باید از اولویت های اصلی لایحه دفاعی سالانه ایالات متحده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، پترائوس، ژنرال بازنشسته ارتش ایالات متحده که 37 سال در ارتش خدمت کرده است، روز پنجشنبه در انجمن امنیتی آسپین در واشنگتن دی سی با فاکس نیوز درباره اولویت های اصلی که باید در لایحه اختیارات دفاع ملی (NDAA) گنجانده شود، مصاحبه کرد.

پترائوس به فاکس نیوز گفت: مهم ترین اولویت برای کشور که باید در لایحه اختیارات دفاع ملی (NDAA) گنجانده شود، روابط ایالات متحده و غرب با چین و همه چیزهایی است که به منطقه هند و اقیانوس آرام مربوط می شود، از جمله تحول در قابلیت های خدمات نظامی و تقویت اراده ایالات متحده آمریکا.

دیوید پترائوس با اشاره به وضعیت اوکراین گفت که ضعف های زیادی در موضوع بازدارندگی وجود دارد و ایالات متحده باید قابلیت های نظامی اش را به شکلی تغییر دهد که بازدارندگی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوید پترائوس: کمک به اوکراین باید از اولویت های اصلی لایحه دفاعی آمریکا باشد

دیوید پترائوس: کمک به اوکراین باید از اولویت های اصلی لایحه دفاعی آمریکا باشد