مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-14اقتصادي

20 درصد ساختمان های همدان در برابر حریق ناایمن هستند


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با تأکید بر اینکه بیش از 1000 مورد ارزیابی ایمنی از ساختمان های همدان صورت گرفته است، گفت: حدود 20 درصد از ساختمان های شهر از دیدگاه ایمنی در برابر حریق فاقد معیارهای لازم ایمن بودن هستند.

- سیدصادق پورسینا در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه آتش نشانی نمی تواند در زمینه مباحث سازه ای بناها اظهارنظر داشته باشد، مطرح کرد: ارزیابی های صورت گرفته فقط در زمینه مقاومت ساختمان ها در برابر حریق بوده که ملاک بررسی نیز ساختمان هایی است که از نظر مساحت یا ارتفاع اهمیت ویژه ای دارند.

وی درباره ایمن سازی بازار و پاساژهای همدان نیز خاطرنشان کرد: دادستان همدان نیز در زمینه ایمنی بازار و پاساژها ورود داشته که یکسری اقدامات جزیی درباره ایمن سازی پاساژها صورت گرفته اما لازم است کسبه و بازاریان پای کار باشند.

پورسینا با اشاره به گودبرداری غیراصولی یک ساختمان مسکونی در خیابان شهید زمانی همدان نیز اظهار کرد: روز یکشنبه 20 آذرماه جاری در پی گزارشی مبنی بر گودبرداری غیراصولی در خیابان شهید زمانی به همراه معاون خدمات شهری شهرداری همدان در محل حاضر شدیم که در مشاهدات میدانی با توجه به نحوه گودبرداری، امکان ایجاد مخاطره به علت عدم رعایت اصول فنی در گودبرداری و عدم اجرای سازه نگهبان در محل محرز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد ساختمان های همدان در برابر حریق ناایمن هستند

20 درصد ساختمان های همدان در برابر حریق ناایمن هستند