مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-14اجتماعي

سردار هادیانفر: طرح زمستانه پلیس راهور کشور آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر روز چهارشنبه در رزمایش طرح زمستانه پلیس راهور افزود: در این طرح همکاران ما بصورت شبانه روزی با استفاده از هشت هزار و 167 خودرو سبک و 70 بالگرد در جاده های سراسر کشور خدمت رسانی می کنند و همچنین .

- رییس پلیس راهور کشور از آغاز طرح زمستانی تا 20 اسفند سال جاری در جاده های سراسر کشور خبر داد و گفت: در این طرح از ظرفیت های پهپادی و هوافراجا استفاده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر روز چهارشنبه در رزمایش طرح زمستانه پلیس راهور افزود: در این طرح همکاران ما بصورت شبانه روزی با استفاده از هشت هزار و 167 خودرو سبک و 70 بالگرد در جاده های سراسر کشور خدمت رسانی می کنند و همچنین استفاده از ظرفیت های پهپادی، هلال احمر و اورژانس نیز در دستور کار قرار دارد.

رییس پلیس راهور کشور با بیان اینکه سالانه 17 هزار نفر در جاده های کشور بر اثر تصادف فوت می کنند، اظهارداشت: پیش بینی می شود باتوجه به افزایش صدور گواهینامه در زمستان امسال شاهد افزایش تردد باشیم، اما ضروری است که نسبت به ایمن سازی خودرو ها اقدام جدی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در طرح زمستانی سال گذشته تردد های جاده ای 14 درصد افزایش داشت، ادامه داد: در این مدت و به نسبت افزایش تردد ها تصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار هادیانفر: طرح زمستانه پلیس راهور کشور آغاز شد

سردار هادیانفر: طرح زمستانه پلیس راهور کشور آغاز شد