مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-14حوادث

آماده باش پلیس استان همدان در طرح زمستانی


رییس پلیس راه استان همدان اعلام کرد: پاسگاه های پلیس راه استان در طرح زمستانی پلیس برای اجرای طرح های ویژه در تمامی مواقع به ویژه زمان های اضطراری در حالت آماده باش هستند.

- سرهنگ علی فکری چهارشنبه 23 آذرماه در اجرای طرح رزمایش طرح زمستانی پلیس استان همدان، اظهار کرد: رزمایش بزرگ طرح زمستانی با حضور همه دستگاه های خدمات رسان در همه معابر شهری و برون شهری، مسیرهای پرتردد سخت گذر و کوهستانی به مدت سه ماه به صورت شبانه روز انجام می شود.

وی افزود: سفیدپوشان نظم و امنیت در کنار سبزپوشان جان بر کف فرماندهی انتظامی استان با هماهنگی دستگاه های خدمات رسان با همدلی، تعامل و هم پوشانی برای ایجاد نظم و انضباط ترافیکی، جلوگیری از تصادفات خونین، جلوگیری از مسدود شدن معابر، جاده ها و راه ها و خدمات رسانی به امدادخواهان با اقتدار به منظور صیانت از جان و مال مردم به صورت شبانه روزی در همه معابر، جاده ها، نقاط سخت گذر و دامنه های برف گیر مستقر شدند.

فکری با بیان اینکه از ماه ها قبل تیم هایی نسبت به بازدید و رفع نواقص راه ها به منظور اجرای طرح زمستانی در همه حوزه ها اقدام کردند، ادامه داد: در حال حاضر همه پایگاه های راهداری برای استقرار عوامل پلیس راه و راهداری، تمام خودروهای راهبردی پلیس راه و دستگاه های خدمات رسان آماده خدمت رسانی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش پلیس استان همدان در طرح زمستانی

آماده باش پلیس استان همدان در طرح زمستانی