مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-14پزشكي

هشتمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود


دبیر علمی هشتمین جشنواره آموزشی وثوق دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: افراد و گروه های برتر سوم بهمن 1401 معرفی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر علی مظاهری نژاد درباره هشتمین جشنواره آموزشی وثوق گفت: 67 نفر در هشت حیطه فردی و 21 گروه در سه حیطه گروهی در این جشنواره رقابت می کنند؛ افراد و گروه های برتر سوم بهمن 1401 معرفی می شوند.

وی از برخط شدن فرآیندها در هشتمین جشنواره آموزشی وثوق خبر داد و افزود: فعالیت های اجرایی این جشنواره از ابتدای سالجاری شروع و تا کنون شانزده جلسه برگزار شده است.

دبیر علمی هشتمین جشنواره آموزشی وثوق دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به تغییر دستورالعمل ها در جشنواره امسال، اظهار داشت: نسل نو، مشاوره تحصیلی، بازنشسته برتر، علوم پایه برتر، علوم بالینی برتر، آموزش مجازی، پژوهش در آموزش و پاسخگویی اجتماعی، حیطه های فردی هشتمین جشنواره آموزشی وثوق هستند.

وی با بیان اینکه حیطه های گروهی این جشنواره شامل نسل نو، پاسخگویی اجتماعی و بین المللی سازی می شوند، افزود: خوداظهاری اساتید و همچنین معرفی آنان از سوی همکاران و یا کارگروهی که در دانشکده ها به همین منظور شکل گرفته بود، راه های پیش بینی شده برای ورود اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران به هشتمین جشنواره آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود

هشتمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود