مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-14سياسي

دسترسی به امکانات آموزشی در مناطق محروم استان سمنان تسهیل شود


استاندار سمنان با بیان اینکه این استان با دارا بودن وضعیت سواد مناسب از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: دسترسی به امکانات آموزشی در مناطق محروم استان تسهیل شود.

- سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه این استان با دارا بودن وضعیت سواد مناسب از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: ریشه کنی بی سوادی پایلوت کشوری در استان اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه نرخ با سوادی استان از میانگین کشوری بالاتر است، ابراز داشت: که می توان ریشه کنی بی سوادی را در کشور به صورت پایلوت در استان به مرحله اجرا در آورد.

وی ضمن بیان اینکه آمارها حاکی از وضعیت مناسب سطح سواد در استان سمنان به لحاظ فرهنگ غنی منطقه است، افزود: با این وجود می طلبد تا تمامی دستگاه های اجرایی عضو شورای آموزش و پرورش برای تحقق امر ریشه کنی بی سوادی در استان با تمام ظرفیت و با جدیت پای کار باشند.

استاندار سمنان ا بیان اینکه در راستای تسهیل دسترسی به امکانات آموزشی و تحصیل در مدارس مناطق محروم و دور افتاده استان اقدامات لازم می بایست در دستور کار قرار گیرد، ابراز داشت: هر میزان که بتوانیم در آموزش و پرورش و برای تحصیل نسل فردای کشور سرمایه گذاری کنیم، در آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به امکانات آموزشی در مناطق محروم استان سمنان تسهیل شود

دسترسی به امکانات آموزشی در مناطق محروم استان سمنان تسهیل شود