مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 16:052022-12-14اجتماعي

وجود 11 گردنه برف گیر در استان قزوین


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین از وجود 11 گردنه برف گیر به طول 167 کیلومتر در استان قزوین خبر داد و گفت: در راهداری زمستانی 25 اکیپ در 25 نقطه و پایگاه مستقر خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد حق لطفی ظهر چهارشنبه در رزمایش طرح زمستانی پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: راهداری زمستانی یکی از برنامه های اصلی راه داری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین است.

وی با بیان اینکه قزوین جزو 11 استان برف گیر کشور است، افزود: این استان به دلیل نزدیکی به پایتخت در حلقه اول برف روبی کشور قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین ادامه داد: در استان قزوین 7 هزار کیلومتر جاده وجود دارد که همه آنها برف گیر هستند.

وی از وجود 11 گردنه برف گیر به طول 167 کیلومتر در استان قزوین خبر داد و افزود: در راهداری زمستانی 25 اکیپ در 25 نقطه و پایگاه مستقر خواهند شد.

حق لطفی با بیان اینکه اکیپ های راهداری استان قزوین 300 دستگاه انواع ماشین آلات و 450 پرسنل به مردم خدمات ارائه می کنند، تصریح کرد: مشکلی برای زمستان نداریم و 30 هزار تن شن، ماسه و نمک در سطح راهدارخانه های ما برای فصل زمستان دپو شده است.

وی در پایان از تردد 230 میلیون خودرو از ابتدای سال تا به امروز در محورهای استان قزوین خبر داده و یادآور شد: رانندگی در زمستان شرایط متفاوتی دارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 11 گردنه برف گیر در استان قزوین

وجود 11 گردنه برف گیر در استان قزوین