مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 16:452022-12-14سياسي

روایتی از آزادی بیان، سانسورها و توقیف ها در «روز شمار تاریخ مطبوعات ایران»


کتاب «روز شمار تاریخ مطبوعات ایران» تالیفی است از الهه اردلانی است که حاصل 14 سال کار تحقیقی در زمینه تاریخ مطبوعات بوده است.

این پژوهشگر معتقد است روایتی از آزادی بیان، - روایتی از آزادی بیان، سانسورها و توقیف ها در روز شمار تاریخ مطبوعات ایران کتاب روز شمار تاریخ مطبوعات ایران تالیفی است از الهه اردلانی است که حاصل 14 سال کار تحقیقی در زمینه تاریخ مطبوعات بوده است.

این پژوهشگر معتقد است روایتی از آزادی بیان، سانسورها و توقیف ها در فضای فرهنگی حاکم بر جامعه را بازگو کرده است.

همچنین بررسی منابع دقیق و موثق از اطلاعات به عنوان یک راهکار برای مقابله با اخبار جعلی در حوزه تاریخ مطبوعات ایران از معیارهای نگارش این کتاب بوده است.

الهه اردلانی ـ نویسنده کتاب روز شمار تاریخ مطبوعات ایران ـ در گفت و گویی با ایسنا درباره دلیل انتخاب موضوع تاریخ مطبوعات و تحقیق در قبال روز شمار آن اظهار کرد: همانطور که می دانید مطبوعات، بازگو کننده اوضاع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یک جامعه در دوره های مختلف بوده و منبعی برای تحیل افکار عمومی، تحلیل تاریخ و جامعه شناختی به حساب می آیند و من با توجه به علاقه ای که داشتم در این مورد تحقیق کردم و از آثار با ارزش آقای سید فرید قاسمی حافظه مطبوعات ایران به عنوان منابع اولیه استفاده کردم، در واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از آزادی بیان، سانسورها و توقیف ها در «روز شمار تاریخ مطبوعات ایران»

روایتی از آزادی بیان، سانسورها و توقیف ها در «روز شمار تاریخ مطبوعات ایران»