مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-14حوادث

طرح زمستانی پلیس راه کرمانشاه با حضور 70 گشت پلیس آغاز شد


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طرح زمستانی پلیس راه استان کرمانشاه با حضور 70 گشت آشکار و پنهان پلیس در جاده های استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جمال سلمانی ظهر چهارشنبه در رزمایش طرح ترافیکی و انتظامی زمستان 1401 که در ستاد انتظامی کرمانشاه و با حضور دستگاه های امداد رسان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در سال های اخیر با اهتمام همه دستگاه های امدادی و همراهی آنها با پلیس شاهد ارتقا وضعیت راه ها و کاهش سوانح جاده ای بوده ایم.

وی با بیان اینکه پلیس و دیگر نیروهای خدمات رسان در طول سال مأموریت های فراوانی را به انجام می رسانند، افزود: آخرین نمونه آن مأموریت عظیم اربعین بود که خدمات بسیار خوبی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه شد و همه نیروها به صورت شبانه روز پای کار بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همین نیروهای خستگی ناپذیر و مجاهد از امروز (23 آذر) آماده اجرای مأموریتی دیگر در راستای حفظ سلامتی شهروندان و امدادرسانی به مردم کشور و استان کرمانشاه در راستای اجرای طرح زمستانی هستند.

سلمانی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس راه تا 20 اسفند امسال به طول می انجامد، خاطرنشان کرد: امسال 70 گشت آشکار و پنهان در جاده های استان به صورت شبانه روزی در جاده های استان حضور خواهند داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زمستانی پلیس راه کرمانشاه با حضور 70 گشت پلیس آغاز شد

طرح زمستانی پلیس راه کرمانشاه با حضور 70 گشت پلیس آغاز شد