مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:052022-12-14سياسي

بهادری جهرمی: تغییر رویکردها برخلاف قانون اساسی جزو آسیب های نظام حکمرانی است


سخنگوی دولت با بیان اینکه تغییر ریل ها با تغییر دولت ها طبیعی است، گفت: اگر این تغییر ریل در رویکردهای اساسی و برخلاف قانون اساسی باشد، جزو آفت ها و آسیب های نظام اجرایی و حکمرانی ما به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست گفت وگوی اندیشه ورزان با علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت بعد از ظهر امروز چهارشنبه (23 آذر) در محل خانه اندیشه ورزان ایران برگزار شد و سخنگوی دولت شنونده صحبت های مدیران و نمایندگان اندیشکده های حاضر در جلسه بود.

بهادری جهرمی در این جلسه با تأکید بر اهمیت استمرار مسیر اندیشکده ها، گفت: بنده خودم را با شما هم خانواده می دانم و بیشتر سابقه کار من در حوزه های پژوهشی و شبه اندیشکده ای بوده است.

کار اندیشکده ها بسیار مهم، پیش برنده و آینده ساز است و فعالیت در این حوزه به استقامت جدی نیاز دارد.

وی افزود: ارتباط بین اندیشکده ها بسیار مهم است و موجب می شود که حکمرانی مناسبی بین داده های اندیشکده ها ایجاد شود و به تعامل بین اندیشکده ها با دولت و رسانه نیز کمک می کند.

سخنگوی دولت بیان کرد: در دولت جدید برای ارتباط با مراکز پژوهشی از جمله اندیشکده ها، مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری متولی شده و مسئولیت دارد که به صورت مستمر با اندیشکده ها در ارتباط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: تغییر رویکردها برخلاف قانون اساسی جزو آسیب های نظام حکمرانی است

بهادری جهرمی: تغییر رویکردها برخلاف قانون اساسی جزو آسیب های نظام حکمرانی است