مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:452022-12-14سياسي

825 نفر روزانه در زمستان خدمات امدادی ارائه می کنند


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در فصل زمستان برای تسهیل در رفت و آمد مسافران و رانندگان، روزانه 825 نفر در قالب تیم های امدادی و راهداری خدمات ارائه می کنند.

- سید کمال الدین میرجعفریان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: از امروز طرح زمستانی پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و راهداری در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل آغاز شد تا با همکاری و هماهنگی مطلوب شاهد ارائه خدمات مناسب به رانندگان و مسافران در طول سفر در ایام فصل زمستان باشیم.

وی تصریح کرد: در قالب ترکیب دستگاه های امدادی و خدمات رسان، روزانه 825 نفر در حوزه های مختلف به هموطنان ارائه خدمات می کنند که با استقرار بیش از 54 تیم امدادی و خدماتی سعی بر این است تا کمترین تلفات و آُسیب ها را در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان شاهد باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: 270 خودرو نیز در این مدت در جاده ها فعال بوده و در قالب تیم های امدادی، پلیس راه، راهداری و اورژانس خدماتی را به حادثه دیدگان احتمالی ارائه می کنند.

میرجعفریان افزود: این طرح که منتهی به طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خواهد شد، تا 23 اسفندماه ادامه خواهد داشت و امیدواریم با همراهی اهالی استان، مسافران و گردشگران کمترین تلفات و حوادث ناگوار را در جاده های استان ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

825 نفر روزانه در زمستان خدمات امدادی ارائه می کنند

825 نفر روزانه در زمستان خدمات امدادی ارائه می کنند