مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:452022-12-14اقتصادي

باند بزرگ خانوادگی کلاهبرداری املاک در مازندران متلاشی شد


رییس کل دادگستری استان مازندران از دستگیری یک باند بزرگ خانوادگی کلاهبرداری املاک به ارزش بیش از هزار میلیارد تومان در استان مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار داشت: 10 نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان قائمشهر از سال 1394 به صورت کاملاً حرفه ای و سازمان یافته و با اشراف کامل به مسائل حقوقی با برنامه ریزی دقیق و توسل به انواع وسایل متقلبانه، اعتماد کامل فروشندگان املاک را جلب و با کمترین پیش پرداخت و از طریق گوناگون نظیر؛ سایت های پیش بینی شده در فضای مجازی نسبت به فروش آن اقدام می کردند.

وی افزود: اکثر قریب به اتفاق دعاوی حقوقی طرح شده از سوی بزه دیدگان برای احقاق حق نیز در محاکم حقوقی رد می شد چه آنکه متهمین مدارک مالکیت ای را ظاهراً به نحو قانونی تنظیم می کردند.

عالی ترین مقام قضایی استان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در راستای وظایف ذاتی خویش و با توجه به مراجعه ی بزه دیدگان فراوان، موضوع را با حساسیت در دستور کار خویش قرار داده و ضمن تعیین یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان به عنوان شعبه ی ویژه، با قدرت و صلابت به این موضوع ورود نموده است به گونه ای که هم اکنون 6 نفر از اعضای این باند خانوادگی با صدور قرار بازداشت موقت در بازداشتگاه به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند بزرگ خانوادگی کلاهبرداری املاک در مازندران متلاشی شد

باند بزرگ خانوادگی کلاهبرداری املاک در مازندران متلاشی شد