مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 22:102022-12-14سياسي

ایجاد500هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد امام (ره)خمینی در کشور


معاون اداری و مالی کمیته امداد امام (ره)خمینی کشور گفت: 500 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) خمینی کشور ایجاد می شود.

- ارومیه - معاون اداری و مالی کمیته امداد امام (ره)خمینی کشور گفت: 500 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) خمینی کشور ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نورالله مدبر عصر چهارشنبه در سفر به مهاباد اظهار کرد: در بحث توانمند سازی مددجویان در سال جاری به صورت ویژه سه برنامه را در دستورکار داریم.

وی افزود: در محور اول بحث اشتغال مددجویان است که بر اساس مصوبه شورای عالی اقتصاد، کمیته امداد باید 500 هزار شغل را برای خانوارهای زیر پوشش و افرادی که در دهک های 1 تا 5 جامعه قرار دارند، ایجاد کند.

مدبر گفت: همچنین در بحث تأمین مسکن مددجویان بر اساس برنامه صورت گرفته تا پایان امسال دست کم 20 هزار واحد مسکونی تکمیل و در اختیار خانواده های زیر پوشش قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: برنامه سوم کمیته امداد تأمین جهیزیه برای مددجویان است و تا پایان سال 80 هزار سری جهیزیه شامل 5 قلم کالای اساسی به خانواده های زیر پوشش اهدا می شود که از این تعداد تاکنون 50 هزار سری جهیزیه تقدیم خانواده های تحت پوشش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد500هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد امام (ره)خمینی در کشور

ایجاد500هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد امام (ره)خمینی در کشور