مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 22:302022-12-14حوادث

مشارکت فعال مردم منجر به کاهش حوادث رانندگی می شود


اگر می خواهیم از وقوع حوادث بکاهیم علاوه بر تلاش پلیس و دستگاه ها مردم نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به توصیه پلیس عمل کنند.

- سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه آغاز طرح زمستانی پلیس البرز در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر در این استان برگزار شد و رده های مختلف پلیس و سایر دستگاه های خدمات رسان در ستاد فرماندهی انتظامی در آن حضور دارند.

وی بیان کرد: ستاد بحران، اورژانس و هلال احمر از جمله دستگاه های خدمات رسان همکار در این طرح هستند که در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده و به مردم خدمات رسانی می کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات رسانی ها هستند و این طرح نیز در این راستا آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور فعال پلیس و دیگر دستگاه ها بخشی از اقدامات پیشگیرانه برای وقوع حادثه است و برای جلوگیری از این امر تلاش زیادی صورت خواهد گرفت.

سردار محمدیان گفت: اگر می خواهیم از وقوع حوادث بکاهیم علاوه بر تلاش پلیس و دستگاه ها مردم نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به توصیه پلیس عمل کنند.

وی متذکر شد: امیدواریم با آغاز طرح زمستانی که حضور فعال پلیس و دستگاه های خدمات رسان در محورهای مواصلاتی را در پی دارد و همکاری مناسب مردم شاهد زمستانی کم حادثه باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت فعال مردم منجر به کاهش حوادث رانندگی می شود

مشارکت فعال مردم منجر به کاهش حوادث رانندگی می شود