مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 23:452022-12-14سياسي

اساسنامه 6 سازمان شهرداری اهواز تغییر می کند


نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: با توجه به دستورالعمل وزارت کشور سازمان های وابسته به شهرداری باید با تغییر رویکرد به سمت درآمدزایی حرکت کنند که این مساله با اصلاح اساسنامه و نمودار سازمانی سازمان های زیرمجموعه شهرداری در حال انجام است.

- حجت الله زارع زاده در خصوص برگزاری سلسله جلسات بررسی و اصلاح اساسنامه و نمودار سازمانی سازمان های زیرمجموعه شهرداری اهواز اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت کشور اساسنامه سازمان های وابسته به شهرداری باید اصلاح شوند، سازمان های شهرداری از لحاظ بودجه به دو نوع مستقل و وابسته تقسیم بندی می شوند، بر اساس این دستورالعمل سازمان های شهرداری در راستای ماده 84 یعنی داشتن استقلال مالی حرکت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای شهر اهواز، وی افزود: این سازمان ها علاوه بر اینکه بر اساس چارت اداری وابستگی خود به شهرداری را حفظ می کنند از لحاظ حقوقی و مالی استقلال پیدا خواهند کرد و بودجه خود را از محل درآمدهای خود تامین می کنند.

نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر اساسنامه شش سازمان آرامستان ها، آتش نشانی و خدمات ایمنی، میادین و فراورده های کشاورزی، حمل و نقل ریلی، سازمان پسماند و سازمان حمل و نقل بار ابتدا توسط کارشناسان شهرداری و پس از آن در کمیسیون های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه 6 سازمان شهرداری اهواز تغییر می کند

اساسنامه 6 سازمان شهرداری اهواز تغییر می کند