مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 08:302022-12-15اقتصادي

اعلام زمان افتتاح قطار سریع السیر تهران- اصفهان


به جرات میتوان گفت از مهم ترین اخبار حوزه راه و شهرسازی در یک هفته گذشته خبر ارتحال رستم قاسمی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ مهرداد بذرپاش، وزیر جدید راه و شهرسازی در جلسه رأی اعتماد خود در مجلس شورای اسلامی از نسخه خود برای جهش تولید مسکن رونمایی کرد و گفت: یکی از مواردی که باید برای آن چاره اندیشی کنیم، احتکار غیرقابل قبول زمین در اطراف شهرهاست.

زمانی که در بسیاری از محل ها می توانیم الحاق به شهرها داشته باشیم، چرا این کار را انجام نمی دهیم؟ چرا محدوده روستاها را افزایش ندهیم که تنها یک عده صاحب زمین باشند و قیمت روز به روز افزایش پیدا کند و افراد دیگر متضرر شوند؟ رستم قاسمی درگذشت رستم قاسمی، وزیر سابق راه و شهرسازی پس از طی یک دوره بیماری صبح روز پنجشنبه درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت.

سال گذشته و چند ماه بعد از انتخاب وی به وزارت، نشانه های بیماری در وی ظاهر شد اما او ضمن آغاز درمان، وظایف خود را دنبال می کرد، که از حدود دو ماه قبل بیماری ایشان تشدید شد.

وی از رییس جمهور درخواست کرد با کناره گیری او موافقت کند و پس از موافقت رییس جمهور با استعفا، بلافاصله وارد فرآیند جدی درمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان افتتاح قطار سریع السیر تهران- اصفهان

اعلام زمان افتتاح قطار سریع السیر تهران- اصفهان