مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-15اقتصادي

پرداخت بیش از 1000 وام فرزندآوری در استان سمنان


 استاندار سمنان بااشاره به حمایت های دولتی از جوان سازی جمعیت از پرداخت بیش از 1000 وام فرزندآوری از سوی بانک های استان در سال جاری خبر داد.

- سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه گذشته در کمیسیون هماهنگی بانک های استان بر لزوم همکاری بانک ها برای رفع مشکلات مردم و بخش تولید تاکید و اظهار کرد: انتظار می رود که بانک های عامل استان همچون گذشته با اقدامات مطلوب و موثر در راستای گره گشایی از مشکلات مردم گام بردارند.

این مسوول ارشد اجرایی تصریح کرد: بانک های عامل استان در بحث بازگرداندن 65 واحد تولیدی 100 درصد راکد به چرخه تولید، نقش اصلی و اساسی را ایفا کردند.

وی با گلایه از گشایش حساب بانکی از سوی شرکت های فعال استان در دیگر استان ها تاکید کرد: ضرورت دارد تا واحد های تولیدی مستقر در استان در راستای تقویت سیستم مالی و بانکی استان، مراودات مالی و اعتبارس خود را به بانک های عامل استان منتقل کنند.

استاندار سمنان با اشاره به حمایت دولت از تولیدکنندگان افزود: همچنان تاکید داریم که هیچ واحد تولیدی در سطح استان نباید به دلیل بدهی و معوقات به بانک های عامل استان، تحت تملک بانک درآید.

وی خاطرنشان کرد: در بحث پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان، تاکنون بر اساس گزارش اعلامی از سوی بانک ها، بیش از یک هزار مورد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 1000 وام فرزندآوری در استان سمنان

پرداخت بیش از 1000 وام فرزندآوری در استان سمنان