مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-15سياسي

امیر حاتمی: جنگ های اخیر نشانگر تغییرات سریع در مناسبات امنیتی و سیاسی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حاتمی مشاور فرماندهی کل نیرو های مسلح در امور ارتش، با حضور در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی، - مشاور فرماندهی کل نیرو های مسلح در امور ارتش با اشاره به جنگ های صورت گرفته در منطقه به ویژه جنگ اوکراین و جنگ ارمنستان و آذربایجان، گفت: منازعات اخیر نشانگر تغییرات سریع در مناسبات امنیتی و سیاسی منطقه است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حاتمی مشاور فرماندهی کل نیرو های مسلح در امور ارتش، با حضور در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی، از دستاورد ها و نوآوری های دفاعی این نیرو بازدید به عمل آورد.

امیر حاتمی در جمع فرماندهان، مدیران، متخصصان و کارشناسان سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: همان گونه که فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای در باب اهمیت جایگاه پدافند هوایی تأکید فرموده اند، پدافند خط مقدم دفاع است.

مشاور فرماندهی کل نیرو های مسلح در امور ارتش افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مهم ترین بازیگران منطقه ای که موقعیت ژئوپلتیک، ژئو استراتژیک، ذخایر انرژی، دسترسی و تسلط بر خلیج فارس و دریای عمان دارد، همواره با تهدیدات متنوع و واقعی روبه رو بوده و مأموریت نیروی پدافند هوایی، از حی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: جنگ های اخیر نشانگر تغییرات سریع در مناسبات امنیتی و سیاسی است

امیر حاتمی: جنگ های اخیر نشانگر تغییرات سریع در مناسبات امنیتی و سیاسی است