مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-15اقتصادي

مسیر اقتصاد چین برای موفقیت


چین قصد دارد تقاضای داخلی را برای تقویت اقتصاد گسترش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی شین هوا روز چهارشنبه اعلام کرد در حالی که اقتصاد چین با کووید و تضعیف تقاضای خارجی مقابله می کند، این کشور برنامه هایی را برای گسترش مصرف داخلی و سرمایه گذاری تنظیم کرده است.

سیاست گذاران چینی با چالش های متعددی مواجه هستند، زیرا کاهش ناگهانی محدودیت های سخت گیرانه مرتبط با کووید، موجی از بیماری را به دنبال دارد و به کسب وکارها و مصرف کنندگان آسیب می زند، در حالی که تضعیف اقتصاد جهانی به صادرات چین آسیب می زند.

شین هوا با اشاره به برنامه های 2022 تا 2035 که توسط کابینه صادر شده است، گفت: افزایش تقاضای داخلی به چین کمک می کند تا رشد اقتصادی با کیفیت بالاتری را دنبال کند و با خطرات و چالش های خارجی مقابله کند.

شین هوا همچنین اعلام کرد که چین قصد دارد مقیاس مصرف و سرمایه گذاری را تا سال 2035 به سطح جدیدی برساند، شکاف درآمدی بین ساکنان شهری و روستایی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و پیشرفت بسیاری در مسیر رفاه معمول این کشور داشته باشد.

بر اساس گزارش رویترز، رسانه های دولتی چین اعلام کردند که این کشور مصرف در زمینه های فرهنگی و گردشگری را افزایش و بار مالی خانواده ها را مربوط به تربیت فرزندان، والدین و آموزش را کاهش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر اقتصاد چین برای موفقیت

مسیر اقتصاد چین برای موفقیت