مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-15اقتصادي

مسئولان استان کرمان و کشور درباره امهال وام ها و جبران خسارت کشاورزان چه گفتند؟


به بانک ها از طریق شورای تامین استان اعلام کرده ایم تا تعیین تکلیف امهال وام ها به کشاورزان فشار نیاورند و با آنها تماس نگیرند زیرا کشاورزان ما افراد آبرومندی هستند که به علت سرمازدگی دچار مشکل شده اند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان می گوید: به بانک ها از طریق شورای تامین استان اعلام کرده ایم تا تعیین تکلیف امهال وام ها به کشاورزان فشار نیاورند و با آنها تماس نگیرند زیرا کشاورزان ما افراد آبرومندی هستند که به علت سرمازدگی دچار مشکل شده اند.

محمدمهدی فداکار صبح امروز امروز 25 آذرماه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت: برای جبران خسارات سرمازدگی پنج بار فقط مکاتبه کردم و پیگیری های زیادی صورت گرفته و فقط باید سازمان برنامه و بودجه کشور آن را تامین مالی کند.

او با بیان این مطلب که خسارت 13 هزار میلیارد تومانی سرمازدگی معادل حدود 10 برابر بودجه عمرانی استان است، می افزاید: شرکت مس حدود 1600 میلیارد تومان در بانک کشاورزی سپرده کرده تا کشاورزان شهرستان های کرمان، سیرجان، شهربابک، رفسنجان و انار بتوانند تسهیلات بگیرند.

به اعتقاد استاندار کرمان، شرکت های دانش بنیان یک مستند در خصوص شیوه های مقابله با سرمازدگی تهیه کنند تا از طریق آن به مردم آموزش داده شود و به مردم باید یک نسخه واحد در این زمینه داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان استان کرمان و کشور درباره امهال وام ها و جبران خسارت کشاورزان چه گفتند؟

مسئولان استان کرمان و کشور درباره امهال وام ها و جبران خسارت کشاورزان چه گفتند؟