مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-15اقتصادي

قلع و قمع بیش از 20 مورد احداث بنای غیرمجاز در ملایر


بیش از 20 مورد احداث بنا، سوله، دیوارکشی، فنس و محوطه سازی در اراضی مرغوب زراعی و باغات روستای توچغاز، مزرعه دماوندی و مزرعه گل نشان از بخش مرکزی شهرستان ملایر در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات، - تبصره 2 ماده 10 قلع و قمع شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان ملایر، بیش از 50 هزار مترمربع اراضی کشاورزی، که مالکان آنها بدون اخذ مجوز از سازمان جهادکشاورزی، اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند، قلع و قمع شدند.

مساحت کل زمین ها پنج هکتار به ارزش تقریبی 100 میلیارد ریال بوده که با دستور مقام قضایی و با همکاری عوامل مدیریت جهادکشاورزی شهرستان، یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان، نیروی انتظامی، شهرداری و اداره راه شهرستان ملایر به حالت اولیه بازگردانی شدند.

هر گونه تغییر کاربری و ساخت و ساز با هر متراژ در اراضی کشاورزی، منوط به اخذ مجوز از جهادکشاورزی بوده و در صورت ساخت و ساز غیرمجاز، به موجب قانون حفظ کاربری اراضی، بناهای غیرمجاز تخریب و از یک تا سه برابر بهای ملک جزای نقدی و در صورت تکرار جرم تا شش ماه حبس برای فرد خاطی، مجازات در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع بیش از 20 مورد احداث بنای غیرمجاز در ملایر

قلع و قمع بیش از 20 مورد احداث بنای غیرمجاز در ملایر