تجربه رادیو جام جهانی چگونه بود؟/ عرضه استعدادهای کمتر دیده شدهیکی از مدیران رادیو جام جهانی درباره تجربه راه اندازی این شبکه سخن گفت. - علی اصغر احمدی مدیر گروه مسابقات ورزشی شبکه رادیویی جام جهانی درباره فعالیت این شبکه در ایام جام جهانی قطر به خبرنگار مهر گفت: المپیک و جام جهانی فوتبال رویدادهای مهمی هستند که توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند فارغ از اینکه مخاطب تخصصی و همراه همیشگی ورزش باشید یا نه. وی اضافه کرد: اهمیت جام جهانی و برگزاری آن در همسایگی ایران و حضور تیم ملی کشور به عنوان یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت، فرصت معرفی و شناخت فرهنگ ها، تاریخ و توانمندی های اقتصادی و . در کنار مصاف تیم های مختلف برای هواداران همه تیم ها و کشورها فراهم کرد. نیاز مخاطبان به اطلاعات مهم و لحظه ای از این رویداد عالمگیر فرصتی است که تنها با اتکا به یک شبکه یا کانال نمی توان به همه جوانب آن پرداخت. احمدی درباره فعالیت های رسانه ای در این مدت اظهار کرد: پرداختن صرف به جام جهانی به خودی خود به چند رسانه همزمان نیاز دارد و برنامه سازی برای رشته های مختلف غیر فوتبالی که در طول سال مجال چندانی برای دیده و مطرح شدن ندارند و شاید هفته ای و بعضا 2 هفته یکبار در رادیو ورزش پخش می شوند، مدیریت شبکه رادیویی ورزش را بر آن داشت تا از فرصت رادیو فصلی برای پوشش کامل مسابقات، تحلیل و بحث های کارشناسی، مست برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |