مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-15اقتصادي

پیدا و پنهان مازوت سوزی در اصفهان/ آدرس غلط می دهند


طی روزهای اخیر که نگرانی ها در خصوص استفاده از سوخت مازوت در مجاورت کلانشهر اصفهان افزایش یافته، به نظر می رسد برخی با اظهار نظرهایی تلاش می کنند درمورد این مسئله آدرس غلط بدهند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مسئله مازوت سوزی دوباره نیروگاه شهید منتظری اصفهان از آبان ماه امسال مطرح بوده و همواره مسئولان استان طی این مدت اعلام کردند که با توجه به شرایط خاص اصفهان و استقرار نیروگاه در مجاورت این کلانشهر تلاش می کنند که پلمب مشعل های مازوت سوز این نیروگاه امسال برداشته نشود.

کاهش گاز تحویلی به نیروگاه شهید منتظری پیش تر کاظمی طبا فرماندار سابق شاهین شهر در گفت وگو با مهر خبر داده بود که میزان گاز تحویلی به نیروگاه شهید منتظری اصفهان از 9 آذر ماه از 10 به 3.

5 میلیون مترمکعب کاهش یافته اما تاکنون اجازه فک پلمب مشعل های مازوت سوز نیروگاه شهید محمد منتظری صادر نشده است و چهار واحد از هشت واحد فعال از مدار تولید برق خارج شده و این نیروگاه فعلاً با 35 درصد ظرفیت در حال فعالیت است.

موضوعی که محمدرضا نوحی سخنگوی صنعت برق استان اصفهان نیز به آن اشاره کرد و گفت که با توجه به برودت هوا و به علت محدودیت گاز صنایع، واحدهای دو، چهار و پنج نیروگاه منتظری از مدار خارج شده و این سه واحد تولید برق ندارند و واحدهای یک، سه و هشت با حداقل بار و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا و پنهان مازوت سوزی در اصفهان/ آدرس غلط می دهند

پیدا و پنهان مازوت سوزی در اصفهان/ آدرس غلط می دهند