مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-15سياسي

زندان های آمریکا مملو از زنان است/ آنان به زن نگاه سیاسی دارند


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به موضوع زنان سیاسی نگاه می کند و موید این مسئله آن است که زندان های این کشور مملو از زنان است.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به حذف ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل، اظهار داشت: آمریکایی ها با موضوعاتی مانند زنان، کودکان، حقوق بشر و انرژی هسته ای بازی سیاسی می کنند.

وی بیان کرد: اقدام اخیر غربی ها در حذف ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل صرفاً یک اقدام سیاسی است و آنان این اقدام را بدون هیچ دلیل و پشتوانه منطقی علیه ایران انجام دادند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی ها اگر مدعی پیگیری حقوق زنان هستند، پس چرا نسبت به برخی از کشورها مانند عربستان سعودی که حتی به زنان حق رأی هم نمی دهند، سکوت می کنند و واکنش نشان نمی دهند؟ سلیمی ادامه داد: در کشوری مانند عربستان اصلاً انتخاباتی برگزار نمی شود و چطور غربی ها در واکنش به این موضوع هیچ واکنشی نشان نمی دهند و سکوت می کنند؟ سلیمی متذکر شد: درباره قتل جمال خاشقچی هم دیدیم که آمریکا به بن سلمان در این پرونده جنایت مصونیت داد تا وی تبرئه شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: این مسائل نشان می دهد که موضع گیری غربی ها نسبت به مسائل حقوق بشر و زنان فنی، حقوقی و واقعی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان های آمریکا مملو از زنان است/ آنان به زن نگاه سیاسی دارند

زندان های آمریکا مملو از زنان است/ آنان به زن نگاه سیاسی دارند