راهبرد های رشد و ارتقای پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامیبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در آیین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی به تبیین راهبردهای رشد و ارتقای پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و اظهار داشت: - رییس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به راهبرد های رشد و ارتقای پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی، به تبیین وجه شناختی جنگ ترکیبی در اغتشاشات اخیر، پرداخت. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در آیین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی به تبیین راهبردهای رشد و ارتقای پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و اظهار داشت: سه راهبرد اصلی را برای رشد و ارتقای پژوهش مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی عرض کنم نخست جدی گرفتن فرآوری پژوهش و عدم اکتفا به صرف خروجی مکتوب است و دیگر راهبردها شامل افزایش وجه انضمامی و راهبردی در پژوهش های دفتر با هدف کمک به حل مسائل کشور و اهتمام به افزایش مخاطبین و بازنمایی پژوهش های علمی مجموعه دفتر تبلیغات به ویژه در فضای جهان اسلام می شود. در هر سه راهبرد گام هایی برداشته شده اما کافی نیست و انتظار می رود که بخش های علمی دفتر تبلیغات اسلامی به ویژه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این سه راهبرد را در سال پیش رو به طور جدّی تر برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |