مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-15سياسي

هویت بخشی و اجتماع پذیری نوجوانان مسئله مهم طرح «مانا» در اردبیل


مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به نقش حساس نوجوانان در جامعه گفت: هویت بخشی و اجتماع پذیری نوجوانان مسئله مهم طرح «مانا» بوده است.

- اردبیل-مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به نقش حساس نوجوانان در جامعه گفت: هویت بخشی و اجتماع پذیری نوجوانان مسئله مهم طرح مانا بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد رضایی پیش از ظهر پنجشنبه در اختتامیه طرح ملی مشارکت اجتماعی نوجوانان و بانوان بهزیستی، با بیان اینکه نوجوانی مهمترین مرحله تکامل اجتماعی افراد جامعه است که مورد بیشترین تهدید از سوی ناهنجاری ها قرار می گیرد، اظهار کرد: هویت بخشی و اجتماع پذیری نوجوانان مسئله مهم طرح مانا بود که مشارکت کنندگان در این طرح یاد گرفتند چگونه در جامعه حضور داشته باشند و با آسیب ها مقابله کنند.

وی با اشاره به شروع فعالیت طرح مانا از هفته بهزیستی در استان اردبیل افزود: فعالیت های این طرح در طول ایام تابستان نیز ادامه داشت و بالای 80 گروه اعم از دختران و پسران و بانوان با مشارکت در بیش از 15 جلسه آموزش های مختلف با آسیب های اجتماعی متفاوت جامعه آشنا شدند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل هدف از اجرای این طرح را مشارکت اجتماعی بیشتر نوجوانان در مقابله با آسیب های اجتماعی و طرح راهکارهای مناسب برای حل معضلات دانست و گفت: برنامه مانا توسط پایگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت بخشی و اجتماع پذیری نوجوانان مسئله مهم طرح «مانا» در اردبیل

هویت بخشی و اجتماع پذیری نوجوانان مسئله مهم طرح «مانا» در اردبیل