مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-15سياسي

هیچ اولویتی بالاتر از خدمت رسانی به مردم نیست


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه به همت دولت سیزدهم مدیران در جایگاه های مختلف برای خدمت رسانی به مردم فعالیت های قابل توجهی در استان دارند، - گفت: هیچ اولویتی بالاتر از خدمت رسانی به مردم نداریم.

محمدصادق معتمدیان 24 آذرماه در جریان سفر به شهرستان چایپاره در جمع مردم روستای چورس با تاکید بر تلاش همه جانبه برای حل مشکلات مردم گفت: هیچ اولویتی بالاتر از خدمت رسانی به مردم نداریم .

وی با اشاره به کم نظیر بودن سفر های ریاست جمهور افزود: آغاز دومین دور سفر رییس جمهور به استان ها از امروز، نشان دهنده تلاش روز افزون دولت و شخص رییس جمهور برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است و ما مسئولان نیز به تبعیت از ایشان برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنیم.

وی آذربایجان غربی را نماد وحدت و همدلی دانست و گفت: یکی از مهمترین مزیت های آذربایجان غربی، همکاری، تعامل و هم افزایی بین ارکان مدیریتی استان از جمله دولت، نمایندگان مردم در مجلس ، مدیران دستگاه های مختلف و نهادهای مسئول است که مسیر پیشرفت استان را هموار می کند.

معتمدیان با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به توسعه آذربایجان غربی در همه ابعاد ادامه داد: ما یکی از استان هایی هستیم که بیشترین مصوبه را در سفر رییس جمهور محترم به استان داشتیم و بخش قابل توجهی از اعتبارات مورد نیاز نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ اولویتی بالاتر از خدمت رسانی به مردم نیست

هیچ اولویتی بالاتر از خدمت رسانی به مردم نیست