مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-15سياسي

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی اردبیل در گسترش طرح «مانا»


مجری طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان بهزیستی در «طرح مانا» گفت: همکاری همه دستگاه های اداری و نهادها برای توسعه دامنه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران «مانا» لازم و ضروری است.

- اردبیل- مجری طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان بهزیستی در طرح مانا گفت: همکاری همه دستگاه های اداری و نهادها برای توسعه دامنه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران مانا لازم و ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عاطفه غیاث فخری پیش از ظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه طرح ملی مشارکت اجتماعی نوجوانان و بانوان بهزیستی مانا در استان اردبیل اظهار کرد: همکاری همه دستگاه های اداری و نهادها برای توسعه دامنه اجرایی طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران مانا لازم و ضروری است.

وی با اشاره به ادامه اجرای این طرح در محلات مختلف شهری گفت: اجرای این طرح از سال 95 در کشور با مشارکت آموزش و پرورش آغاز شد که نوجوانان با مشارکت در این طرح، توانمندی های خود در مقابله با آسیب های اجتماعی را محک زده و نقاط ضعف و قوت خود را می سنجند.

غیاث فخری با اشاره به اقدامات انجام شده در استان اردبیل خاطرنشان کرد: انتظار داریم نوجوانان مشارکت کننده، در آینده و در مسیر زندگی خود اگر با آسیب اجتماعی مواجه شدند، توان مقابله و رفع آن را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی اردبیل در گسترش طرح «مانا»

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی اردبیل در گسترش طرح «مانا»