مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 17:502022-12-15سياسي

اخلاص،فروتنی وپشتکار از ویژگی های ممتاز مرحوم موسوی لاری بود


معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اخلاص، فروتنی و پشتکار را از جمله ویژگی های ممتاز مرحوم آیت الله موسوی لاری در عرصه تبلیغ دین برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی علیزاده موسوی در چهارمین همایش بیدارگران با هدف نکوداشت مرحوم آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری ظهر پنجشنبه از بنیاد بین المللی استبصار در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد مرحوم آیت الله موسوی لاری از مبلغان موفقی بود که در داخل کشور کمتر شناخته می شد و گاهی برخی از کتاب های ایشان با تصویر نویسنده دیگری منتشر می شد و او معتقد بود که کلام و سخن باید دیده شود.

استاد حوزه علمیه قم گفت: در راستای تبلیغ دین در عرصه بین الملل می بایست به گونه ای اقدام کنیم که دشمنان علیه خودمان تحریک نشوند و فعالیت های تبلیغی آیت الله موسوی لاری اینگونه بود.

وی بیان داشت: امروز امر تبلیغ می بایست با مباحث اخلاقی آمیخته شود؛ چرا که این امر تأثیر بسیاری در پذیرش مطالب از سوی مخاطبان دارد.

موسوی علیزاده گفت: مرحوم آیت الله موسوی لاری مخاطب خود را خوب می شناخت گفت: مرحوم لاری اقدامات تبلیغی بسیاری داشت که موضوع اخلاق در آن برجسته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص،فروتنی وپشتکار از ویژگی های ممتاز مرحوم موسوی لاری بود

اخلاص،فروتنی وپشتکار از ویژگی های ممتاز مرحوم موسوی لاری بود