مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 19:252022-12-15فرهنگي

راهیابی فیلم مستند «دروازه ی رؤیاها» به جشنواره برلین 2023


هفتاد و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم «برلین» از روزهای 17 تا 28 بهمن ماه 1401 (6 تا 26 فوریه 2023 میلادی) در شهر برلین در کشور آلمان برگزار می شود.

- راهیابی فیلم مستند دروازه ی رؤیاها به جشنواره برلین 2023 هفتاد و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین از روزهای 17 تا 28 بهمن ماه 1401 (6 تا 26 فوریه 2023 میلادی) در شهر برلین در کشور آلمان برگزار می شود.

منصور جهانی ـ فیلم مستند سینمایی دروازه ی رؤیاها به کارگردانی نگین احمدی و به تهیه کنندگی الهه نوبخت در اولین نمایش جهانی خود به بخش رقابتی نسل ها ی هفتاد و سومین جشنواره بین المللی فیلم برلین در آلمان راه یافت.

فیلم مستند سینمایی دروازه ی رؤیاها DREAMS’ GATE به کارگردانی نگین احمدی و به تهیه کنندگی الهه نوبخت و محصول مشترک کشورهای ایران، فرانسه و نروژ؛ در نخستین حضور بین المللی خود، در بخش رقابتی نسل ها Generations در هفتاد و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلیناله Berlinale در کشور آلمان به نمایش در می آید و برای کسب جایزه این بخش، با آثاری از کشورهای مختلف جهان به رقابت می پردازد.

این فیلم که تولید آن بیش از شش سال طول کشید، داستان دختر کُرد ایرانی ای را روایت می کند که به دنبال بخشی از هویتش با دوربین خود به میان دختران کُرد کوبانی می رود؛ دخترانی که نه تنها با داعش، بلکه برای جهانِ خود، ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی فیلم مستند «دروازه ی رؤیاها» به جشنواره برلین 2023

راهیابی فیلم مستند «دروازه ی رؤیاها» به جشنواره برلین 2023